02/03/2024

Pracownik administracyjno-biurowy

Opis stanowiska

  • Ewidencja poczty przychodzącej oraz wychodzącej, zarządzanie obiegiem dokumentów oraz archiwizacją 
  • Obsługa centrali telefonicznej 
  • Organizacja spotkań biznesowych (zarządzanie terminarzem sal konferencyjnych, catering, hotele) oraz podróży służbowych (w tym wsparcie dyrektorów w organizacji delegacji służbowych)
  • Dbałość o zaopatrzenie biura                                                                                                                
  • Drobne tłumaczenia pisemne i bieżące, w tym redagowanie pism służbowych i dokumentów w języku polskim i angielskim             
  • Przygotowywanie prostych raportów i prezentacji multimedialnych                                    
  • Zarządzanie bazą danych osób ubiegających się o pracę                                           
  • Współpraca z Dyrektorem Generalnym, Dyrektorem Łańcucha Dostaw i Działu Personalnego oraz Dyrektorem Operacyjnym
  • Nadzór nad procesem zakupu w ERP 
  • Kontakt z kontrahentami (w szczególności zainicjowanie elektronicznego wpływu faktur)                         
  • Tworzenie nowych dostawców w systemie SAP                                                                           
  • Współpraca z innymi działami, w tym z działem handlowym i PR w Niemczech                      
  • Wykonywanie zadań i poleceń przełożonych

Wymagania

  • Mile widziane wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Punktualność i odpowiedzialność
  • Dokładny i samodzielny styl pracy, precyzyjność oraz umiejętność pracy zespołowej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Pewna i miła aparycja
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • Wysoka kultura osobista
  • Prawo jazdy kat. B 
  • Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej korporacji
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat, pierwsza umowa na czas określony 6 m-cy, kolejna na czas nieokreślony)
  • Ambitne zadania 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczne godziny pracy, w tym praca hybrydowa (praca w biurze + home office + podróże służbowe)
  • Indywidualny rozwój: gruntowne wprowadzenie do pracy, regularne rozmowy oceniające, studia, kursy, szkolenia wewnętrzne, kursy językowe, motywujące cele i możliwości rozwoju osobistego
  • Grupowe ubezpieczenie pracownicze finansowane przez pracodawcę
  • Dofinansowanie do programów sportowo-zdrowotnych
  • Spotkania integracyjne: bale noworoczne, pikniki rodzinne, treningi i turnieje piłki nożnej

Kontakt

Jesteś zainteresowany/-a ofertą? Prześlij dokumenty rekrutacyjne, abyśmy mogli Cię bliżej poznać. CV + list motywacyjny z określeniem stanowiska, na które aplikujesz, prześlij na adres biuro@hellermanntyton.pl wraz z podaniem możliwego terminu podjęcia pracy oraz oczekiwań dot. wynagrodzenia.
Masz dodatkowe pytania? Możesz skontaktować się z nami telefonicznie: 63 22 37 111 w godzinach od 08:00 do 16:00.

Termin składania dokumentów: 29 luty 2024.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.