Specjalista ds. Płac i Kadr
Opis stanowiska
• Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
• Ewidencja i rozliczanie absencji zasiłkowych
• Prowadzenie rozliczeń, przygotowywanie oraz weryfikacja poprawności deklaracji m.in. ZUS, US/PIT, PFRON, GUS
• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji płacowej oraz pracowniczej (w tym teczki personalne, karty wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, zwolnień lekarskich, ewidencja czasu pracy)
• Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy
• Sporządzanie, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych
• Nadzór nad wymaganymi badaniami lekarskimi pracowników
• Wsparcie szkoleń z zakresu BHP
• Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach oraz innych wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników
• Sporządzanie raportów kadrowo- płacowych, analiz i prezentacji dla potrzeb wewnętrznych firmy
• Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach prawnych
• Uczestniczenie w projektach HR (np. optymalizacje procesów, wdrażanie zmian w systemach HR)
Wymagania
• Wykształcenie wyższe
• Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie min. średnio-zaawansowanym
• Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
• Znajomość programu PŁATNIK
• Doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych
• Bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych
• Odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, inicjatywa
• Zdolności analityczne i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
• Wysoka kultura osobista w kontakcie z pracownikiem
• Poufność w związku z dostępem do wrażliwych danych
• Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i otwartość na zmiany
Oferujemy
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej korporacji
• Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat)
• Ambitne zadania
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Na wybranych stanowiskach elastyczne godziny pracy, w tym praca hybrydowa (praca w biurze + home office + podróże służbowe)
• Indywidualny rozwój: gruntowne wprowadzenie do pracy, regularne rozmowy oceniające, studia, kursy, szkolenia wewnętrzne, kursy językowe, motywujące cele i możliwości rozwoju osobistego
• Grupowe ubezpieczenie pracownicze finansowane przez pracodawcę
• Dofinansowanie do programów sportowo-zdrowotnych
• Spotkania integracyjne: bale firmowe, pikniki rodzinne, treningi i turnieje piłki nożnej, wellbeing
Kontakt
Jesteś zainteresowany ofertą? Prześlij dokumenty rekrutacyjne, abyśmy mogli Cię bliżej poznać. CV+list motywacyjny z określeniem stanowiska, na które aplikujesz, prześlij na adres biuro@hellermanntyton.pl wraz z podaniem możliwego terminu podjęcia pracy oraz oczekiwań dot. wynagrodzenia.
Masz dodatkowe pytania? Możesz skontaktować się z nami telefonicznie: 63 22 37 111 w godzinach od 08:00 do 16:00.
Termin składania dokumentów: 13.10.2024
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
HELLERMANNTYTON Sp. z o.o.
Kotunia 111, 62-400 Słupca